Časté dotazy

1. Jaký je poplatek za cestu do zahraničí?
Odpověď: Neúčtujeme žádný poplatek za cestu do zahraničí. Je jen na Vás, kde budete s vozem jezdit.

2. Kam mám volat v případě havárie?
Odpověď: V případě autonehody nás musíte neprodleně kontaktovat, ohlásit nám škodu na vozidle a dále musíte kontaktovat policii. Po posouzení vzniklé škody se domluvíme na dalším postupu ohledně škody na vozidle.

3. Jak můžu složit zálohu?
Odpověď: Záloha na vozidlo se dá složit:
– V hotovosti

4. Jaké jsou potřebné doklady pro půjčení vozidla?
Odpověď: Při zapůjčení jakéhokoliv vozu musíte mít s sebou:
Minimálně dva platné doklady – občanský průkaz nebo cestovní pas a řidičský průkaz
Pokud podnikáte, pak ještě živnostenský list
Právnická osoba v zastoupení navíc výpis z obchodního rejstříku a notářsky ověřenou plnou moc k zastupování.

Dále musíte složit vratnou zálohu a zaplatit paušál na Vámi rezervovaný termín nájmu vozu. Při vrácení vozidla se doúčtuje počet ujetých kilometrů, případně doplnění paliva do plné nádrže.

5. Pokud chci půjčit/převzít auto, musím navštívit vaši kancelář?
Odpověď: Ano. Otevírací doba je pondělí až pátek, od 7:00 do 17:00 hodin, Proindustry, s.r.o., Drahelická 178, 288 02 Nymburk.

6. Jaká je minimální doba pronájmu?
Odpověď: Minimální doba pronájmu není. Vozidlo můžete vrátit již za pár minut. Účtovat se ale bude paušál za jeden den půjčení + najeté kilometry.

7. Je možné si půjčit auto bez zálohy?
Odpověď: Bohužel to možné není. Většina lidí se nechová k vypůjčeným věcem stejně jako k vlastním, proto záloha slouží jako záruka, že vozidlo bude vráceno v pořádku. Zdůrazňujeme, že záloha je vratná.

8. Jste nejlevnější autopůjčovna?
Odpověď: Zřejmě ano, protože děláme cenu nájmu férově. Zaplatíte paušál za každý den a jen skutečně najeté kilometry, případně při vrácení ještě doplnění paliva do plné nádrže, pokud dotankujete přímo u nás v areálu.

9. Můžeme půjčit či vrátit auto i mimo otevírací dobu?
Odpověď: Určitě, není problém. Mimo pracovní dobu je ale účtován příplatek 300 Kč.

10. Jaká je cena za nájem auta?
Odpověď: Velice individuální. Záleží na typu nájmu (krátkodobý, dlouhodobý), typu auta, délce pronájmu, ujetých kilometrech.
V dlouhodobém nájmu jsme schopni každému klientovi nabídnout tarif – cenu na míru, podle jeho potřeb.

11. Je v ceně dálniční známka?
Odpověď: Ano, dálniční známka pro ČR je na každém našem vozidle.

12. Je na vozidle zaplacena silniční daň?
Odpověď: Ano, samozřejmě.

13. Má vozidlo havarijní pojištění? Kryje pojištění všechny případné škody? Jaká je spoluúčast klienta?
Odpověď: Ano, samozřejmě. V případě, že zaviní havárii klient, je ve smlouvě spoluúčast klienta ve výši 20% škody, minimálně ale 20.000,-Kč

14. Je součástí zapůjčení vozidla asistenční služba ČR, EU?
Odpověď: Ano, asistenční služba je součástí povinného a havarijního pojištění.
My ale řešíme problémy svých klientů i aktivně. V případě problémů Vám jsme schopni pomoci vlastními silami.

15. Jaká je otevírací doba pro převzetí a vrácení vozidla?
Odpověď: Pondělí až pátek, 7:00 až 17:00 hodin. Vůz můžete vrátit ale i kdykoliv dle domluvy mimo otevírací dobu. Příplatek pak činí 300 Kč.

16. Je nutné platit půjčovné předem?
Odpověď: Ano, musíte složit vratnou zálohu a zaplatit paušál na vámi rezervovaný termín nájmu vozidla. Při vrácení vozidla se doúčtuje ujetý počet kilometrů a případně doplnění paliva do plné nádrže.

Pro stálé klienty je platbou fakturou až po skončení nájmu samozřejmostí.

17. Musím vozidlo vrátit s plnou nádrží?
Odpověď: Ne. Vozidlo je možné dotankovat přímo u nás v areálu a dotankované množství Vám bude vyúčtováno společně s najetými kilometry.